打水圍


站在書店旅遊書架前
找些自由行所須的資料
冷不防一只雄性手臂於耳背旁數吋之距離掠過
直至手指觸及我面前的一排台灣旅遊書才定下
臂膀的主人叫道
放曬喺呢道吖!
一條臂膀於耳邉擱著,不好受
下意識往後退一步
與此同時,另一相對地圓潤的手臂又從另一方伸到面門來
有好多本吖!
面門兩邊都各自撐着一條右擘
後退無門
只見三排兩撥,已經將櫃上六七本書抽了出來,疊成一棟
送到旁邊剛進來的幾位女生跟前
而剛剛演出單手取下四本書的手臂主人高聲道:睇吓邊本好吖

其中一女生看著一書疊茫茫然地自言自語着..
嘜決定咗台灣啦mei? 唔知嘅
正吖台灣,我個friend話好好玩嫁 又多嘢食…
大慨為友人的遲疑有點著急,一手再在書架上拿下幾本有關書籍
連隨加疊在剛才的書上,
似乎書本的高度和說服力的強度有着密切的關係
一把聲線帶有點雄赳赳的女生續道
去台灣ok,但我唔覺得要買呢D書囉,噤貴,又唔係成本都有用
睇之嘛,我都無話買
問阿Ling借咪得囉,佢早排咪去過台北,佢一定有買嫁啦
係啵!
隨著這段向在場人仕包括書店職員表明只看不買的澄清聲明後
大慨各人感到那種無事不可對人言的坦蕩蕩
痛快得集體呼出一個夾集男女高八度的喝采”Yeah!”
其中一女生拿起iPhone 致電阿Ling
Wei 死嘢吖,死咗去邊吖,咁耐冇蒲頭
唔好講其他嘢住 您有冇去台灣果D書吖,旅遊天書果D哩,聽日過嚟攞得唔得
eee…搵吓啦,懶到死…幾時去?唔知嫁,七月掛,其實都未定,
eee..上網搵?eee..咪問啦,借我睇得唔得先,唔睇點知去唔去啫,低能………….
…………….
…………
整個交談保持著高度蕭灑和高八度的充沛聲量
另外四人也不令光陰虛渡
將大半個旅遊書部門變身論壇
熱烈地互相陳述對旅遊台灣的利弊
原於櫃上的十本書依然疊得好的
好至其他客人也不敢驚動
由於精神無法集中
我無奈地將下手上的書本放回書架上然後離去
臨行看到一個大旅行袋被置於書櫃上,
大小恰好將八個本來平放著的書籍封面蓋得不見天日
本來己步過他們聚會地點
按捺不住後退兩步
對在場的集會人仕們說聲
唔好擺嘢上D書上面啦
一陣寂靜,互望道:
唔好擺嘢係道Wor, 同你講啊!
沒再留意是否有人拿走那袋子
我只繼續朝着我離開的方向
大慨身後還有一點笑聲和電話交談聲
離遠了,都聽不準
其實對他們甚至書店而言
我也是同一類打水圍唔幫襯的客人
頂多安靜點而已
那來正義凜然之有。

Leave a Reply

